Pyetja:

Cili është gjykimi i mbajtjes së pelenave për të rriturit për haxhiun në ihram i cili është i sëmurë, i cili ka nevojë për to apo për një fëmijë? A konsiderohet kjo si një nga veprimet që janë të ndaluara në ihram?

***

Përgjigjja:

Falënderimi i takon Allahut.

Pelenat e njohura janë më shumë si mbathje, e cila është një veshje që mbulon pjesën më private. Shumica e dijetarëve janë të mendimit se duhet të përfshihet me veshjen që nuk lejohet, sepse tregon formën e trupit.

Shejhul-Islam Ibn Tejmije (Allahu e mëshiroftë) ka thënë, kur diskutohet për veshjet që nuk lejohen në ihram: “Po ashtu të mbrendshmet janë më të ndaluara se pantallonat.” [1]

Në bazë të kësaj, nëse dikush ka nevojë të mbajë të mbrendshmet ose pelena gjatë ihramit, nuk ka asgjë të keqe, por ai duhet të paguajë fidjen për atë që ka një sëmundje, për të cilën ai ka zgjedhje: të bëjë kurban një dele ose të ushqejë gjashtë të varfër, duke i dhënë çdo të varfëri gjysmë sa’, ose duke agjëruar tri ditë.

Kjo është për shkak të hadithit të Ka’b ibn ‘Uxhrah (Allahu qoftë i kënaqur me të), kur ai kishte nevojë të rruante kokën derisa ishte në ihram. Pejgamberi ﷺ ka thënë: “Rruaje kokën dhe agjëroni tri ditë, ose ushqeni gjashtë të varfër ose bëni kurban një dele”. [2]

Shejh Ibn Uthejmin (Allahu e mëshiroftë) është pyetur për haxhiun në ihram i veshur të mbrendshme, sepse nëse nuk i vesh ato, do të pësojë ndonjë dëm.

Ai u përgjigj: “Nëse ai frikësohet se mund të pësojë ndonjë dëm, nuk ka asgjë të keqe që ta vesh atë, por nëse mund të ushqejë gjashtë të varfër, duke i dhënë secilit të varfër gjysmë sa’, kjo do të jetë më mirë”. [3]

Në bazë të kësaj, kushdo që ka nevojë të veshë pelena në ihram për shkak të sëmundjes dhe të ngjashme, i lejohet t’i mbajë ato, por duhet të falë fidjen e atij që ka sëmundje.

Allahu e di më së miri.

islamqa.info

—————

[1] Mexhmu’el-Fetava (21/206)

[2] Buhariu (1917)

[3] Liqa’at el-Bab el-Maftuh (177/ pyetja nr. 16)