Dijetarët kanë dhënë mendime të ndryshme në lidhje me mënyrën se si të asgjësohet mus’hafi, nëse është e nevojshme diçka e tillë, për shkak të grisjes dhe gjendjes së tij të pa përdorshme ose se është lagur dhe gërmat e Tij nuk mund të lexohen, e të tjera raste të tilla.
Mendimi i parë: Disa janë të mendimit që ai është më mirë të groposed dhe të mos digjet. Ky është mendimi në medhhebin hanetij dhe hanbelinj. Është transmetuar nga Nekaiui cili sjell prej Uthmanit (ra)s ai veproi në këtë mënyrë. Porse ky është një transmetim jo i saktë.
Mendim i dytë: Lahet Mus’hafi në mënyrë që të mos dallohen gërmat e tij nëse është e mundur diçka e tillë e nëse nuk është e mundur diçka e tillë atëherë digjet. Ky është mendimi në medhhebin e disa prej hanefijve, në medhhebin malikij dhe shafij. Ky mendim, gjithashtu, vjen edhe si njëri prej mendimeve në medhhebin hambelij. Çështja është e gjërë. Pra me çdo lloj mënyre që të arrihet qëllimi nga ato që u përmendën më sipër është e lejuar.
Nga Fehd ibn Jahja el Umari
Libri: ” Furnizim i lexuesit të Kuranit’