Pyetja:

A lejohet studimi në shkollat e krishtera?

***

Përgjigjja:

Falënderimi i takon Allahut.

Së pari: ne themi se se nuk ka asgjë të keqe të regjistrohesh në institucionet e krishtera, nëse qëllimi është të fitosh njohuri të dobishme të kësaj bote dhe nuk ka frikë se besimi, besimi (‘akideja) dhe morali i studentit do të prishen. Por, padyshim që shmangia e tyre është më e udhës për muslimanin, për sa kohë që një person është gjallë, ai nuk mund të jetë i sigurt se do të jetë i sigurt nga fitneja (sundimi ose konfuzioni). Pra, ajo që muslimani duhet të bëjë gjithmonë është të gabojë në anën e kujdesit dhe të mos rrezikojë në lidhje me besimin dhe besimin e tij, sepse nuk ka asgjë si të qenit i sigurt. E gjithë kjo vlen nëse shkolla ose kolegji nuk ofron kurse që mësojnë mosbesimin dhe keqbërjen dhe nuk i detyron studentët të tregojnë respekt ndaj simboleve të mosbesimit ose t’i pranojnë ato. Por nëse shkolla i detyron studentët të studiojnë Biblën, ose të vizitojnë kishat dhe të dëgjojnë lutjet dhe predikimet e tyre, ose në planprogramin e tyre ata mësojnë fetë e tyre të rreme ose kurrikula përmban të këqija të tilla si mësimi i studentëve se si të kërcejnë, të luajnë instrumente muzikore dhe si, atëherë nuk lejohet të studiohet në këto institucione.

Së dyti: Vendimi për veshjen nëse prej saj hiqen kryqet dhe simbolet e mosbesimit Nëse kryqet dhe simbolet e mosbesimit hiqen nga rrobat dhe ato nuk kanë më të njëjtin pamje që i bën të ngjajnë me llojin e veshjes që është unike për jobesimtarët ose ata që ndjekin fenë e tyre ose murgjit e tyre, atëherë nuk ka asgjë të keqe me duke i veshur ato.

Së treti: Ne e kemi shpjeguar më parë vendimin për t’iu drejtuar priftit të krishterë si baba, i cili ose bëhet nga respekti dhe nderimi për priftin, siç bëjnë vetë të krishterët, që padyshim nuk lejohet, sepse është imitimi i tyre dhe nuk lejohet. Ose bëhet për ta identifikuar dhe folur për të, sepse ky është një titull që i është dhënë dhe njihet me të, dhe nuk bëhet me qëllimin për të imituar të krishterët apo për të treguar respekt e nderim ndaj priftit. Identifikimi i njerëzve është një çështje fleksibël, prandaj lejohet të identifikohet një person në terma që në parim konsiderohen si përgojues, nëse kjo i shërben qëllimit të identifikimit. Allahu e di më së miri.

islamqa.info

Comments are closed.