Pyetja:

A lejohet përdorimi i ujit pa njehsor dhe pa paguar për të?

***

Përgjigjja:

Falënderimi i takon Allahut.

Nëse shteti nuk lejon askënd që të përdorë ujë, përveç atyre që kanë matës – siç është rasti në shumicën e vendeve – nuk lejohet të përdoret marifete për ta marrë këtë ujë pa paguar, qoftë për shkak se nuk është vendosur matësi, ose sepse është sabotuar, ose sepse ju shmangni pagesën e faturave, sepse kjo është mashtrim, mashtrim dhe konsumim i paligjshëm i pasurisë publike. Allahu i Lartësuar thotë: “O ju që besuat, mos e hani pasurinë e njëri-tjetrit pa të drejtë, por vetëm me marrëveshje të dyanshme.” (Nisa: 29)
Transmetohet nga Ebu Hurejra se i Dërguari i Allahut ﷺ ka thënë: “Kush mashtron nuk është prej nesh”. [1] Dhe Pejgamberi ﷺ tha: “…mashtrimi të çon në zjarr“. [2]
Mashtrimi shpie në zjarr dhe kushdo që bën një veprim që nuk është pjesë e kësaj çështjeje tonën, do të refuzohet.” [3]

Komisioni i Përhershëm për Fetva është pyetur: A lejohet përdorimi i hileve për të shmangur pagesën e faturave të energjisë elektrike, ujit, telefonit, gazit e kështu me radhë? Ky shtet (komunë) merr taksa të padrejta nga unë kundër vullnetit tim. Ata u përgjigjën: Kjo nuk është e lejuar, sepse bëhet fjalë për konsumimin e paligjshëm të pasurisë së njerëzve dhe moskthimin e amaneteve. Allahu i Lartësuar thotë: “Vërtet, Allahu ju urdhëron t’i jepni amanetet atij që i takon.” (Nisa: 58)
O ju që besuat, mos e hani pasurinë e njëri-tjetrit pa të drejtë, por vetëm me marrëveshje të dyanshme. Dhe mos vrisni veten (ose njëri-tjetrin). Vërtet, Allahu është mëshirues ndaj jush.” (Nisa: 29) [4]

Pra, ajo që duhet të bëni është të instaloni njehsorin dhe të paguani për ujin, pavarësisht nëse uji sigurohet nga qeveria apo një kompani private, përndryshe përdorimi juaj i ujit është haram dhe hyn në vendimin për ujin që merret në mënyrë të paligjshme, përveç nëse kompania ju lejon ta bëni këtë. Allahu e di më së miri.

Islamqa.info

———————————————-

[1] Muslimi (102)

[2] Bejhakiu, “Shu‘ab el-Iman”

[3] Buhariu

[4] Fatava Lejneh ed-Da’imah (23/441)

Comments are closed.