Pyetja:

Unë bëj Muay Thai dhe më pëlqejnë artet marciale në përgjithësi. Do të doja të bëhesha trajner kur të mbaroj studimet e mia, por nëse punoj si trajner, do të më kërkohet t’i fut studentët në gara, kam lexuar një fetva që thotë se lufta në gara nuk lejohet, sepse përfshin goditjen e fytyrës, e cila është e ndaluar. Pra, a më lejohet të bëhem trajner, apo jo? Nëse bëhem trajner dhe vie dikush të stërvitet me mua, atëherë i them që nuk i lejoj studentët të hyjnë në gara, a do të bëj mëkat?

***

Përgjigjja:

Falënderimi i takon Allahut.

Së pari:

Vendimi për artet marciale

Nuk ka asgjë të keqe në ushtrimin e arteve marciale, nëse ato janë të lira nga çështjet e mëposhtme, të cilat janë të kundërshtueshme sipas mësimeve islame:

1. Bërja e çdo gjëje që është haram, si goditja e fytyrës dhe e kokës, ose dëmtimi i konkurrentit.

Thuhet në një deklaratë të Këshillit të Fikhut Islam që i përket Ligës Botërore Muslimane në Mekë el-Mukarramah në lidhje me temën e boksit, mundjes së lirë dhe ndeshjeve me dema: Këshilli është dakord unanimisht që boksi i përmendur, në mënyrën në të cilën është në të vërtetë, që praktikohet në ringjet dhe garat e boksit sot në vendin tonë, është një sport haram sipas mësimeve islame, sepse bazohet në lejimin e secilit garues që t’i shkaktojë dëme fizike ekstreme tjetrit, që mund të rezultojë në verbëri, dëmtim akut ose kronik të trurit, fraktura të rënda, apo edhe vdekje, pa asnjë përgjegjësi nga ana e atij që e goditi. Përveç kësaj, është gëzimi dhe emocioni që publiku që mbështet fituesin tregon për atë që i ndodhi kundërshtarit të tij të dëmtimit. Ky është një veprim haram i cili është refuzuar plotësisht dhe plotësisht nga Islami, sepse Allahu i Lartësuar thotë: “..dhe mos e çoni veten tuaj në shkatërrim…” (Bekare: 195)

“..dhe mos mbytni veten tuaj (duke mbytur njëri-tjetrin). Vërtet, Allahu është i mëshirueshëm për ju.” (Nisa: 29)

Bazuar në këtë, juristët islamë kanë thënë se nëse dikush e ka lejuar dikë t’ia derdhë gjakun dhe i thotë: Më vrit mua, nuk i lejohet ta vrasë atë, dhe nëse e bën këtë, ai është përgjegjës dhe meriton të dënohet.

Bazuar në këtë, Këshilli pohon se nuk lejohet që ky boks të cilësohet si sport dhe nuk lejohet të merret me të, sepse koncepti i sportit bazohet në ushtrime pa shkaktuar dëme apo lëndime. Duhet të hiqet nga programet sportive lokale dhe të mos lejohet pjesëmarrja në garat ndërkombëtare në të. Këshilli gjithashtu thekson se nuk lejohet, sipas mësimeve islame, transmetimi i ndeshjeve të boksit në TV, në mënyrë që gjenerata e re të mos e mësojë këtë praktikë të keqe ose të përpiqet ta imitojë atë.

Për sa i përket mundjes së lirë, në të cilën çdo garues lejohet të dëmtojë ose lëndojë tjetrin, Këshilli mendon se është shumë i ngjashëm me boksin, i cili u përmend më lart, edhe pse formati i tij është i ndryshëm, sepse të gjitha çështjet e pakëndshme të referuara në rastin e boksit mund të gjenden edhe në rastin e mundjes së lirë, e cila bëhet në gara, kështu që bie nën të njëjtin vendim ndalimi.

2. Zbulimi i aureteve. Aureti i meshkujve është nga kërthiza deri te gjuri.

3. Përzierje mes gjinive, që përfshin stërvitjen e vajzave.

4. Shpërqëndrimi nga përmendja e Allahut dhe lënia e njerëzve në mungesë të namazit dhe obligimeve të tjera.

5. Përkuluni ndaj pjesëmarrësve ose trajnerëve të tjerë.

6. Ide të çuditshme dhe të devijuara dhe çdo gjë që lidhet me fetë idhujtare.

7. Muzika, daullet dhe instrumentet e tjera muzikore kur merreni me këtë sport.

Nëse sporti është i lirë nga këto çështje të pakëndshme, nuk ka asgjë të keqe të angazhoheni në të.

Së dyti:

Vendimi për Muay Thai

Muay Thai, ose kikboksi tajlandez, përfshin një sërë çështjesh të pakëndshme të përmendura më sipër, të tilla si goditja në fytyrë, shkaktimi i dëmtimit ose lëndimit të kundërshtarit, zbulimi i aureteve dhe përdorimi i instrumenteve muzikore.

Nuk lejohet të angazhoheni në këtë sport nëse nuk i shmangni këto çështje të pakëndshme.

Së treti:

Vendimi për të punuar si trajner i arteve marciale

Nuk ka asgjë të keqe me një person që punon si trajner i arteve marciale, nëse ai mund t’i bëjë nxënësit t’i shmangin këto të këqija. Nëse ai nuk mund ta bëjë këtë, atëherë nuk i lejohet, sepse në atë rast puna e tij do të hyjë nën titullin e bashkëpunimit në mëkat. Allahu i Lartësuar thotë: “Ndihmohuni mes vete me të mira dhe në të mbara, e mosni në mëkate e armiqësi. Kini dro dënimit të Allahut, se me të vërtetë Allahu është ndëshkues i fortë.” (Maide: 2)

Dhe Allahu e di më së miri.

islamqa.info