Pyetja:

A i lejohet një motre t’i puth vëllezërit e saj në vende publike?

***

Përgjigjja: 

Falënderimi i takon Allahut.

Së pari:

Nuk ka asgjë të keqe që një burrë të puthë mahremin e tij – hallën, tezen, nënën, gjyshen ose motrën – dhe kjo duhet të jetë në kokë, në hundë ose në faqe, sipas zakonit në popull. Shumica e dijetarëve e konsideronin si mekruh (të papranuar) puthjen në gojë të kujtdo përveç burrit.

Në mënyrë të ngjashme, nuk ka asgjë të keqe që mahrem i tij – si motra, tezja, halla – ta puthë atë në kokë ose faqe. Por ky nuk duhet të jetë një zakon që ata e bëjnë rregullisht; përkundrazi duhet të jetë vetëm kur të kthehet nga një udhëtim dhe të ngjashme. Sa i përket pranimit të puthjes si zakon të rregullt, kjo nuk është e përshtatshme sipas mësimeve islame.

Gjithashtu është përcaktuar që të dyja palët të jenë të sigurta nga fitneja (sprova).

Ibn Mansuri e pyeti Imam Ahmedin: “A mund t’i puthë një njeri mahramet e tij?” Ai tha: “Nëse është kthyer nga një udhëtim dhe nuk i frikësohet ndonjë fitne prej tij”, dhe ka cituar hadithin e Halid ibnul Velidit, sipas të cilit Pejgamberi ﷺ u kthye nga një fushatë ushtarake dhe e puthi Fatimen (Allahu qoftë i kënaqur me të). [1]

Së dyti:

Përsa i përket puthjes së tyre në vende publike para njerëzve të tjerë, kjo nuk është e përshtatshme, sepse është e pahijshme dhe e padenjë. Dijetarët (Allahu i mëshiroftë) thanë se është mekruh (e papëlqyeshme) që burri të puth gruan e tij para njerëzve, sepse është në kundërshtim me mirësjelljen dhe dinjitetin që duhet të respektojë muslimani.

Nëse kjo është në një vend publik ku njerëzit nuk e dinë se ajo është motra e tij ose një nga mahremët e tij, atëherë është edhe më e papëlqyeshme, sepse u hap derën njerëzve që mendojnë keq për ta.

Mund të ketë një lëshim që e lejon këtë nëse është në rrethana të veçanta dhe ka shenja të tjera që tregojnë se ky është një burrë që puth motrën e tij ose një nga mahremët e tij, si për shembull nëse kjo ndodh në një aeroport ose port kur njerëzit i japin lamtumirën një udhëtar ose mikpritës që është kthyer, dhe nëse burri ose gruaja janë të moshuar.

Ose nëse ata të dy duken si njerëz me modesti, sjellje të mira dhe përkushtim fetar, në të cilin rast puthja nuk do ta shtynte shikuesin të mendojë keq për ta dhe nuk do të ofendonte mirësjelljen publike, kështu që nuk është e kotë të sugjerohet se në atë rast mund të lejohet një koncesion.

Dhe Allahu e di më së miri.

islamqa.info

————–

[1] Al-Furu‘ (8/191)