Pyetja:

Cilës duhet dhënë përparësi: kryerjes së umres apo shpagimit për thyerjen e betimit?

***

Përgjigjja:

Falënderimi i takon Allahut.

Së pari: Nëse dikush betohet se nuk do të kthehet në një mëkat të caktuar, atëherë ai i kthehet atij, pastaj betohet për të njëjtin mëkat në mënyrë të përsëritur para se të bëjë shlyerjen për thyerjen e betimit, atëherë ai duhet të bëjë një shlyerje, edhe nëse ai u betua në mënyrë të përsëritur. Por nëse ai kishte ofruar shlyerje për betimin e tij të parë, atëherë kjo ndodhi për herë të dytë dhe ai u betua për një betim të dytë për të hequr dorë, atëherë në këtë rast ai duhet të bëjë një shlyerje tjetër. Por nëse ai është betuar për gjëra të ndryshme dhe i ka thyer këto betime, atëherë ai duhet të bëjë shlyerjen për çdo çështje për të cilën është betuar, edhe nëse është betuar shumë.

Së dyti: Nëse ajo që duhet të bëni është të ofroni një shlyerje të vetme, bazuar në detajet e përmendura më sipër, atëherë nuk ka arsye pse nuk mund të kombinoni shlyerjen e betimit dhe umren, sepse ofrimi i një shlyerje të vetme zakonisht nuk ka ndikim në pasurinë e dikujt, veçanërisht për atë që është në gjendje të kursejë para për qëllime udhëtimi. Pra, ai nuk do të jetë në gjendje të ofrojë shlyerje duke ushqyer dhjetë të varfër ose duke i veshur ata, për një shlyerje të vetme. Mirëpo nëse ka një numër shlyerjesh dhe nuk jeni në gjendje të ofroni shlyerje për zotimin tuaj, por keni para të mjaftueshme për të bërë umren, atëherë shlyerja për thyerjen e betimit duhet të ketë përparësi mbi umren, sepse është obligim për të ofruar menjëherë shlyerjen, sipas mendimit të shumicës së dijetarëve. Dhe për shkak se dijetarët kanë thënë se haxhi dhe umre nuk janë të detyrueshme për një person derisa ai të ketë përmbushur detyrat e detyrueshme, të cilat përfshijnë ofrimin e çdo shlyerjeje që një person ka borxh. Bazuar në këtë, nëse keni para të mjaftueshme për të ushqyer ose veshur dhjetë të varfër, atëherë duhet të ofroni shlyerje duke bërë këtë. Nëse nuk keni para të mjaftueshme për ta bërë këtë, atëherë është e vlefshme që ju të agjëroni në atë rast. Allahu e di më së miri.

Islamqa.info

Comments are closed.