Pyetja:

A u martua më vonë profeti i Allahut, Jusufi (paqja qoftë mbi të) me të njëjtën grua që kishte tentuar ta josh/tundonte, ju lutemi mbështeteni me burime nëse po!?

***

Përgjigjja:

Falënderimi i takon Allahut.

Nuk ka asnjë raport në Kur’anin Famëlartë ose në Sunetin e Profetit ﷺ që të vërtetojë ose të mohojë se Jusufi (paqja qoftë mbi të) u martua me gruan e ministrit, emri i së cilës ishte disa thonë Ra’el dhe nga të tjerët se ishte Zulejha; Haafiz Ibn Kethiri sugjeroi se Zulejha ishte titulli i saj.

Ekziston një raport për martesën e Jusufit (paqja qoftë mbi të) me Ra’elin, i cili është transmetuar nga një imam i mirënjohur i sirës dhe historisë, Muhamed ibn Is’haku (Allahu e mëshiroftë) i cili ka thënë:

“Në lidhje me Jusufin që i tha mbretit, (Jusufi) i tha: “Më cakto përgjegjës të depove të vendit, sepse unë jam ruajtës dhe njohës (i mirë i këtyre punëve)”. (Jusuf: 55). mbreti tha: Unë do ta bëj këtë. Kështu ai e emëroi atë në vend të Itferit dhe e shkarkoi Itferin nga posti i tij. Allahu thotë: “Dhe kështu, Ne i dhamë Jusufit pozitë në atë vend dhe ai kishte çfarë të dëshironte..” (Jusuf: 56).

Ai tha: “Më është përmendur – dhe Allahu e di më së miri – se Itferi vdiq gjatë atyre netëve dhe se mbreti Rajjan ibn el-Velid ia dha gruan e Itferit, Ra’il, Jusufit dhe kur ajo hyri tek ai, ai tha: “A nuk është kjo më e mirë se ajo që ke dashur?” Dhe ata pretenduan se ajo tha: “O Siddik, mos më fajëso, sepse unë isha një grua, siç e shihni, e bukur dhe duke shijuar një jetë luksoze, dhe burri im nuk mund të kishte marrëdhënie intime me gratë, dhe ju jeni si Allahu të bëri shumë të pashëm, dhe unë nuk mund ta mbaja veten.”

Ata pretenduan se ai e gjeti atë të virgjër dhe ai kishte marrëdhënie me të dhe ajo i lindi dy djem: Afra’im ibn Jusuf dhe Mejsha ibn Jusuf. Djali i Afra’imit ishte Nooni, babai i Jusha’ ibn Noon dhe Rahmah, gruaja e Ejubit (paqja qoftë mbi të).” [1]

Një transmetim i ngjashëm është transmetuar nga Zejd ibn Eslam, Tabi’ini i madh, dhe nga Vehb ibn Munabbih, nga Isralijatet (raportime nga burimet çifute).

Këtë e ka transmetuar edhe el-Sujuti në el-Durr el-Menthur, 4/553.

Ibnul Kajjim (Allahu e mëshiroftë) ka thënë:

Kapitulli 27: “Ai që heq dorë nga i dashuri i tij për të shmangur një marrëdhënie haram dhe më pas iu mundësua të jetë me të dashurin e tij në mënyrë hallall, ose Allahu e kompensoi atë me dikë më të mirë, siç i shmangu Jusuf el-Siddik gruas së ministrit për hir të Allahut dhe zgjodhi burgun në vend të veprimeve të pamoralshme, dhe Allahu e kompensoi duke i dhënë atij autoritet të plotë në tokë për ta zotëruar atë kur dhe ku të donte, dhe gruaja iu afrua atij me përulësi duke i kërkuar lidhje hallall, kështu që ai u martua me të dhe kur hyri tek ajo tha: “Kjo është më e mirë se ajo që deshe.”

Mendoni se si Allahu, i lavdëruar dhe i lartësuar, e shpërbleu atë për vështirësitë e burgut dhe i dha atij autoritet të plotë në tokë për ta zotëruar atë kur dhe ku të donte, dhe nënshtroi për të gruan e ministrit, dhe ajo dhe gratë e tjera dëshmuan për pafajësinë e tij. Kjo është ajo që Allahu ka caktuar për robërit e Tij në të kaluarën dhe tani deri në Ditën e Kiametit.” [2]

Kjo nuk do të thotë se kjo histori është përfundimisht e vërtetë; përkundrazi duket se është marrë nga ithtarët e librit dhe ne jemi urdhëruar që të mos u besojmë dhe të mos i mohojmë. Profeti ﷺ ka thënë: “Mos i besoni ithtarëve të Librit dhe as mos i mohoni, por thoni: -” Ne i besuam Allahut dhe atë që na u shpall neve. “ [3]

Dhe Allahu e di më së miri.

islamqa.info

—————

[1] Ibn Ebi Haatim në Tefsir, 7/2161; Taberiu në Xhami’el-Bejan, 16/151.

[2] Rawdat el-Muhibbeen, fq. 445

[3] Buhariu, 4485; i klasifikuar si sahih nga Albani në Silsilat el-Ahadith el-Sahieh, 422